PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  1. Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos ar jų galiojimas pristatymo dieną yra pasibaigęs) grąžinimo atveju, Bendrovė įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Bendrovė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.
  2. Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu info@skanukai.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.
  3. Grąžinant ar keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.
  4. Atsižvelgiant į Bendrovės siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti Bendrovei pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Bendrovė įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.
  5. Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
  6. Prekių gražinimo sąlygos nėra taikomos:
    • 6.1. Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;
    • 6.2. Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių.

Grąžinimo sąlygos

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
  2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
  3. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį.
  4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės, pakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.).